Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-27, 13:42   #1
 
Trojas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 8
Standard

Missbruka bonus?


Eftersom jag redan har konto hos de största spelbolagen (med de största bonusarna) slog mig tanken att öppna flera konto hos de, för att på så sätt komma åt bonusen en gång till. Bonusen jag menar är insättningsbonusen.

Jobbar för närvarande på min BR-management då jag slänger iväg på tok för mycket på impulsspel så det som håller mig flytande är i stort sätt bonusarna.

Någon som har erfarenhet av liknande strategier? Är detta något som spelbolagen kontrollerar?
__________________
Philip
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Degen
Troja är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 13:44   #2
 
Trojas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 8
Standard

Skall naturligtvis vara under bonus tråden, ber om ursäkt för detta.
__________________
Philip
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Degen
Troja är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 13:50   #3
bbx
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 186
Sharp$: 97

Mestis 13-14
Stats: 17 - 19 - 0
ROI: 89.16%
Vinstprocent: 47.22%

Standard

Bästa sättet är att ha en kompis att regga kontona i sitt namn. Gärna tillsammans med ett Neteller/Moneybookers.
bbx är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 16:19   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Går väl exempelvis att utnyttja bonusen på Golf n´ Bet där de ger en 2.000 kr om man sätter in 1.000 kr
Förvisso ska den omsättas X antal gånger till spelas till minst 1,X ggr men om person A och person B sätter in pengar, får bonusen och sen spelar den ena på över 5,5 mål och den andra under 5,5 tills det att bägge omsatt bonusen tillräckligt många gånger att de får plocka ut den?
Vinner bara den ena varje gång eller om de vinner varann gång spelar ingen större roll för pengarna kommer finnas där men antingen på ett konto eller på två.

Är jag helt ute och snurrar och har missat något eller skulle det gå i praktiken?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 16:23   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Går väl exempelvis att utnyttja bonusen på Golf n´ Bet där de ger en 2.000 kr om man sätter in 1.000 kr
Förvisso ska den omsättas X antal gånger till spelas till minst 1,X ggr men om person A och person B sätter in pengar, får bonusen och sen spelar den ena på över 5,5 mål och den andra under 5,5 tills det att bägge omsatt bonusen tillräckligt många gånger att de får plocka ut den?
Vinner bara den ena varje gång eller om de vinner varann gång spelar ingen större roll för pengarna kommer finnas där men antingen på ett konto eller på två.

Är jag helt ute och snurrar och har missat något eller skulle det gå i praktiken?
Du får ju knappast 2.00 i odds på både över och under, snarare 2.00 - 1.83 vilket innebär att ovanstående taktik kommer generera viss förlust av bonusen. Men det är ju ett safe sätt att tjäna några bonushundralappar om man skulle palla det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 16:45   #6
 
ryggovics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 634


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kollar dom ip nummer tro?
ryggovic är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 17:49   #7
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NB gör det.

Kompisen satt med sin dator hemma hos mig och öppna konto och efter 5min spärrade de hans konto då den hade samma IP som min, efter några mejl fram och tillbaka lyckades vi få dem att förstå att han satt hemma hos mig.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 18:21   #8
 
ryggovics avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 634


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ok, ja då kan man väl förutsätta dom flesta gör det
ryggovic är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-27, 18:21   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 157
Sharp$: 19
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
NB gör det.

Kompisen satt med sin dator hemma hos mig och öppna konto och efter 5min spärrade de hans konto då den hade samma IP som min, efter några mejl fram och tillbaka lyckades vi få dem att förstå att han satt hemma hos mig.

Proxy eller VPN =

Inget jag testat dock.

Men man borde kanske göra det, man kör ju trots allt med rätt så små summor och då skulle 1-2K göra stor skillnad
Knaffell är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-28, 01:07   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Går väl exempelvis att utnyttja bonusen på Golf n´ Bet där de ger en 2.000 kr om man sätter in 1.000 kr
Förvisso ska den omsättas X antal gånger till spelas till minst 1,X ggr men om person A och person B sätter in pengar, får bonusen och sen spelar den ena på över 5,5 mål och den andra under 5,5 tills det att bägge omsatt bonusen tillräckligt många gånger att de får plocka ut den?
Vinner bara den ena varje gång eller om de vinner varann gång spelar ingen större roll för pengarna kommer finnas där men antingen på ett konto eller på två.

Är jag helt ute och snurrar och har missat något eller skulle det gå i praktiken?
På Golf and Bet förlorar du 10% om du satsar lika på båda. De ger alltså 1.90 över och 1.90 under i ditt exempel om det är helt jämnt. Eftersom bonusen och din insats måste omsättas 4ggr blir det 12000kr om du sätter in 1000kr. Du kommer torska 10% av det så alltså tjänar man 3000-1200-1000= 800kr var på detta. Det enda som kan gå fel är att en av er vinner typ alla spelen och den ena blir helt pank innan ni kan ta ut bonusen där
pacmantwo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-28, 22:15   #11
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Hänvisar till https://www.sharps.se/forums/showthread.php?t=104

Spelbolag->Papperskorgen
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td